czwartek, 21 lipca 2011

sezon ślubny - cd.

zrób mi proszę kartkę na ślub, obojętnie jaką, byle ładną - też to znacie i lubicie? ;) moi znajomi często używają tego zwrotu, a ja zawsze mam zagwostkę, co może im się spodobać. ostatnio wymyśliłam, że w takich wypadkach będę starała się robić coś innego, nowego (dla mnie oczywiście). i tak tym razem zajrzałam w poszukiwaniu natchnienia do mojej szuflady wypełnionej produktami ze Scrapińca, które uwielbiam oglądać, ale rzadko ich używam ;) wybrałam ramkę i uznałam, że kartka będzie prosta i dość klasyczna.
oto ona:


papier to oczywiście Sklepy Cynamonowe Nugat Dream z UHK Gallery, ramka ze Scrapińca pokryta Pearl Makerem firmy WACO z Empiku, do tego ćwieki z Rupieciarni


a dzisiaj znów pogoda we Wrocławiu iście idealna do scrapowania. ale dziś w duecie - razem z Kasią :D będzie się działo;)

2 komentarze:

  1. Urocze te Twoje karteczki. Przepraszam, że się nie odzywałam ale dopiero teraz uporałam się z pracą. Jak tylko wciągnie mnie wir tworzenia m. in magnesów dam znać. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie, już myślałam, że zapomniałaś. ale czekam czekam, niech będą piękne! :)

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)