czwartek, 20 października 2011

mapkowo-goscrapowo ;)

czeeeeeść!
jestem dziś strasznie radosna, bo wczoraj odwołali mi szkolenie i trafił mi się dodatkowy wolny wieczór, dzięki czemu trochę wylazłam z zaległości;)) haha, mała rzecz, a cieszy.

poza tym, mogę się dziś trochę polansować i zaprosić Was tu ;))

a tak na serio to dziś przyłażę z LO-skiem, chyba można rzec, że mieści się on w clean&simple ;) powstał do prostej i przyjemnej mapki Mirry:




mój skrapol do niej powstał w ramach DT GOscrap. jeśli też macie ochotę coś do niej wymodzić, to sprawdźcie koniecznie nasze mapkowe wyzwanie!
no to teraz moje "dzieło":


papier to spokojniejsza strona green meadow pochlapana czarną plakatówką ;)

no to co, mam nadzieję, że się skusicie na mapkę. i że nie pada u Was aż tak bardzo;)

aaaa! no i miałam Was jeszcze zaprosić na GOscrapowego fejsbuka, o tu :)

a teraz to już się zawijam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)