poniedziałek, 28 stycznia 2013

nie taki zły poniedziałek i konkurs :)

dziś rozpoczęłam tydzień home office. wyspałam się, bo nie musiałam wstawać i w szaleńczym tempie szykować się do wyjścia, łażę sobie w dresie między dwoma komputerami, z najlepszą domową latte w ręce i generalnie wcale dziś nie jestem zła, że jest poniedziałek. nawet zrobiłam sobie chwilę przerwy na zaległy artykuł ;)


nooo ale ja i kawa to nie wszystko na dziś ;) mam też street-art'owe kartki walentynkowe sztuk 4:





kartki wykonałam z papierów GOscrap z kolekcji street art

Wszystkie 4 zostały przekazane na nagrody w konkursie organizowanym przez portal studente.pl, dlatego jeśli ktoś byłby zainteresowany zdobyciem jednej z nich, zapraszam TU

Mam nadzieję, że Wasz poniedziałek również minął spokojnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)