wtorek, 21 maja 2013

blogerskie #pogaduchy z kryminałem w tle.

pora na relację. na tę z warszawskiej majówki też przyjdzie pora, ale za jakiś czas ;) a póki co, warto wspomnieć, co się działo w ostatni weekend we Wrocławiu :)

no więc dzięki Bartkowi i Tomkowi znów mieliśmy okazję spotkać się w blogerskim gronie na pogaduchach:


w sobotę zerwałam się w środku nocy i o 10:30 stawiłam na zapisach do gry miejskiej. niedługo potem razem z 4 niewiastami rozwiązywałyśmy zagadki i robiłyśmy zadania na terenie centrum Wrocławia.

dostałyśmy wskazówki
opracowałyśmy strategię

i ruszyłyśmy w miasto ;)

spotkałyśmy gejszę

i mima
"lalczarę"


i kilka innych postaci, od których miałyśmy dostać informacje potrzebne do rozwiązania kryminalnej zagadki zaginięcia sławnego blogera ;) miałam super team, więc oczywiście skończyłyśmy pierwsze, zgadłyśmy dobrze, no i gdyby nie te pół punktu, które nam zabrakło, byłybyśmy zwycięzcami. aaaale... następnym razem ;)


potem poszliśmy na mroczny seans Sin City (mój ukochany, mimo że nie bloger, ale wielki fan tego filmu, poszedł z nami), a wieczorem na after do Gradientu, gdzie na pewno było super, ale moje bolące po całodniowym bieganiu nogi odwracały moją uwagę ;)

foty powyżej autorstwa Ewy, Kasi, Exploring Events i mła. i z nami była również Joasia :)

no i potem przyszła niedziela. piękna, słoneczna, z trampoliną i paletkami, leżeniem na kocu, gadaniem, grillowaniem i generalnym obijaniem się. cudowna <3

jak przyszliśmy, rozstawiali trampolinę
zaczęło się kocykowanie
a kto nas mijał i nie wiedział, co o za okazja, mógł se przeczytać
a na wyspie obok w sumie 9 chłopaków rozpalało 2 grille ;)
no a najładniejsze zdjęcia zrobiła nam jak zwykle Beata :)


mistrzowie wege grilla

przy jedzeniu musi być ;)
Puffins też złapało mnie na degustacji ich przysmaków ;))

no i co no i co. jak widać było cudnie. kto nie wstał na grę miejską ten trąba, bo zabawa była przednia. chłopakom mogę tylko pogratulować i życzyć siły do przygotowywania kolejnych spotkań :)
chociaż nie wiem, czy coś może przebić ten piknik ;)

dzięki wszystkim za świetny weekend!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)