niedziela, 22 marca 2015

wielkanocny folk.

nasze folkowe kwiatki doczekały się trzeciego wznowienia. najpierw były białe w kolekcj polish folk, potem białe i szare w kolekcji best folk ever, a teraz do duetu dołączyła trzecia odsłona w delikatnych fioletach. myślę, że podbije serca fanek ludowych wzorów, ja już się zakochałam, mimo że fiolet od zawsze był na szarym końcu moich ulubionych kolorów, ten jego odcień bardzo przypadł mi do gustu.
pierwsza wielkanocno-folkowa kartka wyszła  bardzo minimalistyczna, stworzyłam ją do mapki ze Scrap-Map, ale oczywście nie zdążyłam jej zgłosić na wyzwanie ;)

tym niemniej:




materiały:

     

a teraz pora odkopać się z ostatnich zakupów i poszukać dla nich miejsca na półkach, na których nie ma już miejsca na nic ;)



cmok!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)