czwartek, 25 lipca 2019

kartka dla dziewczyny z IT.

kartki, które robię dla własnych znajomych są zazwyczaj trochę inne niż te robione na zamówienie. często bardzo proste, oparte na jakimś konkretnym pomyśle, ale zrealizowane w moim własnym ulubionym stylu, a więc często minimalistyczne i z czernią ;)
kartka dla Oli w mojej głowie miała być czarno-biała, sam napis miał stanowić całą jej treść, ale kiedy usiadłam do wyklejania trafiłam na papier z idealnym geekowym wzorem i wszystko nagle połączyło się w jedno ;) oto kartka dla mojej Oli - bohaterki w świecie technologii :)



ściski!
ruda
(a tak naprawdę to chwilowo nie jestem ruda, bo w wakacje odpuściłam farbowanie i przypadkiem przypomniałam sobie, że kiedyś byłam ciemną blondynką ;) no ale nazwy bloga nie zmienię, w swjej głowie wciąż jestem ruda, więc niech będzie jak zwykle ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)