środa, 28 września 2011

na zamówienie.

trafiły mi się ostatnio też dwa niecodzienne zamówienia.
pierwsze niecodzienne ze względu na motyw, drugie - na zestawienie kolorystyczne żółci, pomarańczowego i zieleni;)

bohaterem pierwszej kartki był Minecraft. być może wiecie, kto to, ale ja nie miałam zielonego pojęcia. no właśnie, wiedziałam tylko, że jest zielony i mają mu towarzyszyć kanciaste drzewa;)



no i druga, rocznicowa, której głównym bohaterem jest zembossowana na gorąco ramka ze Scrapińca:


i to tyle na dziś. mam nadzieję, że u Was jest równie słonecznie:)


3 komentarze:

  1. minecraft to gra, a ten zielony stwór to creeper (bardzo paskudny potwór). bardzo fajnie wybrnęłaś z tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, no własnie wiedziałam, że to jakas gra, ale zupełnie "nie z moich czasów";) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)