poniedziałek, 5 września 2011

organza!

ale najpierw koperta. moja pierwsza od warsztatów z kartek-kopertówek. bardzo prosta, ale kolorowa. z megaenergetycznego papieru Raspberry/Grape od Echo Paper.


wiem, drugie zdjęcie siakieś nieostre, ale kiedy to zauważyłam, to za oknem już była ulewa i zero szans na światło;)


poza tym. wczoraj odkryłam ten kurs na kwiatki z organzy. uwierzcie, wypróbowuję prawie każdy znaleziony w sieci tutorial kwiatkowy. wychodzi mi średnio raz na 5;) ale w tym przypadku - poczułam miłość! organza, nożyczki i zapalniczka to mój zestaw nr 1. wczoraj odszukałam kawałek organzowej wstążki i zrobiłam karteczkę:


stempel ILSowy, wstążka ze scrapuj.pl, papier Making Memories - jeden z mojego TOP10 ;)

no a dziś... musiałam iść na zakupy;))


no więc plan na dziś jest taki: iść na pocztę odebrać scrapową paczkę, bo przecież deszcz nie może być przeszkodą, zrobić trochę kwiatków, choć trochę powiększyć plik o tytule mgr. czas: start ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)