poniedziałek, 29 października 2012

papier, szydełko i zabawa w kolory.

Czy widzieliście już najnowsze wyzwanie kolorystyczne w Art-Piaskownicy? Marysza zapodała śliczne kolory, które pozwalają na chwilę zapomnieć o tym, co za oknem ;)


Postanowiłam tym razem połączyć papier i szydełko i zrobiłam swoją  pierwszą kartkę z szydełkowanymi elementami :)



materiały: papiery z Galerii Papieru, stempel z Lemonade, taśmy dekoracyjne i włóczka akrylowa

ilość kwadratów na dziś: 62 - myślę, że już minęłam półmetek :D

spokojnego poniedziałku!

2 komentarze:

  1. Świetna. Podoba mi się idea 50% :)
    A możesz napisać jak zrobiłaś szydełkowe elementy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak jakoś z głowy, próbowałam, prułam, próbowałam i wyszło, więc trudno mi nawet powiedzieć ;)

      Usuń

dzięki za wizytę :)