wtorek, 9 października 2012

urodziny GOscrap

We wrześniu minął rok od kiedy funkcjonuje marka GOscrap. Moje "dziecko" stworzone razem z moją przyjaciółką Anią. Przez ten rok poznałam świat scrapowy też bardziej "od środka", nie tylko od strony robienia prac. Bywało ciężko, bo sprzedaż własnych papierów to ciągłe wyzwania, ale bardzo się cieszę, że miałam okazję brać udział w takim przedsięwzięciu. Oczywiście to nie koniec GOscrapa, cały czas działamy na rzecz tego, aby marka się rozwijała i mam nadzieję, że kolejny rok będzie bardzo owocny :)

Dziękuję przy okazji wszystkim, którzy osobiście mnie i nas wspierali - dziewczyny z DT, dziewczyny z Kwiatu Dolnośląskiego, mojego lubego, który toleruje tony papieru w domu ;), mamie Ani, która nam bardzo pomogła. Dziękuję wszystkim, którzy w nas wierzą i zawsze trzymają kciuki.  A także wszystkim, którzy korzystają z naszych papierów i cieszą się, że są takie na rynku :)

I oczywiście wszystkich zapraszam na urodzinowe candy na blogu GOscrap :)


Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)