sobota, 31 sierpnia 2013

pierwszy taki album.

nigdy nie robiłam tego typu albumu. tego typu - czyli od zera, ale używając jako stron beermaty. zostało zgłoszone zapotrzebowanie, więc podjęłam rękawicę i spróbowałam. i cóż, to nie jest moja ulubiona forma. zabiera zdecydowanie zbyt dużo czasu ;)) ponieważ dużo dziewczyn robi podobne albumy, więc pewnie widzieliście ich już wiele, pokażę tylko kilka zdjęć, żeby Was nie zanudzić ;)



powstała także kartka do kompletu



to tymczasem, pozdrawiam z Warszaw, gdzie aktualnie urlopuję. widzimy się dziś na Lift Summer Crafts? :) 

3 komentarze:

  1. piękny, elegancki album :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci wyszedł :-) ja się właśnie przymierzam do albumu dla mojej chrześnicy - na gotowo ze zdjęciami i kompletnie nie mam na niego pomysłu :-( muszę się zmobilizować.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję dziewczyny :)

    Monika to życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)