wtorek, 27 grudnia 2011

i po świętach.

też tak macie, że po powrocie ze świąt nie wiecie co macie robić? bo ostatnio tylko kartki świąteczne, pakowanie prezentów i bileciki? ja tak mam trochę;) zostały mi do pokazania po świętach ostatnie prezentowe zawieszki:


to był mój ulubiony wzór w tym roku - choinki pokryłam Glossy, więc się ładnie świeciły. nie widać tego, a niestety nie mam ich już na stanie, żeby dorobić zdjęcie. w każdym razie - prostota, czyli tak jak lubię ;)

jeszcze przed świętami zostałam też zamówienie na kartkę w moim ulubionym kolorze ;))) powstała wg bardzo dokładnych wytycznych i znanego już wzoru




wczoraj, kiedy wróciłam do Wrocławia od rodziców, miałam mała scrapową "chcicę";)) na szczęście tego samego wieczora szłam na imprezę urodzinową, więc mogłam zacząć od kartki - tak szalonej jak jubilat ;) no i koniecznie z kapslem, bo w końcu dla barmana ;))



do piątku jestem słomianą wdową, więc myślę, że to będą bardzo owocne dni ;)
buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)