środa, 27 czerwca 2012

zakładki i świetny pomysł.

mało mam ostatnio czasu, pierwszy raz chyba zdarzyło mi się nawarstwienie obowiązków zarówno w pracy, jak i w zamówieniach scrapowych. no i wyszło z tego kilka małych kiksów, które na szczęście udało się jakoś opanować, ale nauczyłam się, ile to jest za dużo obowiązków naraz ;)

w każdym razie, do pokazania mam dwie zakładki GOscrapowe - ostatnio często łączę czerń z żywymi kolorami tworząc mocne kontrasty i bardzo to lubię ;)




materiały: papier purple rainbow GOscrap.pl, papier amber sky GOscrap.pl, dekoracyjna taśma

zapraszam Was też po raz ostatni na DT call na blogu GOscrap - zgłoszenia są zbierane do jutra do północy :)

a co do świetnego pomysłu z tytułu... to nie mój ;) chodzi o HB studio - fantastyczny pomysł na spełnianie własnych marzeń. trzymam kciuki za jego powodzenie! no i biorę udział w candy ;))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)