sobota, 21 grudnia 2013

to może coś o prezentach.

jeszcze nie zapakowałam wszystkiego. ba! nawet nie kupiłam wszystkiego, co powinno znaleźć się pod choinką ;)
ale póki co wykonałam prezent z ozdobnym pudełkiem dla mojej szefowej:






oczywiście samego przepiśnika, który był w środku już zapomniałam sfotografować ;)

i jeszcze zapakowałam prezeny w papiery, które zrobiłam sama przy użyciu cienkopisu i stempli ;)





ponieważ dużo się dzieje, a jutro wyjeżdżam do domu rodzinnego i wrócę dopiero za kilka dni, już teraz życzę Wam, aby świąteczny czas upłynął przede wszystkim spokojnie i miło. odpocznijcie i naładujcie baterie :)
buziaki
Justa

1 komentarz:

  1. Fantastyczne pomysły, zwłaszcza podoba mi się pakowanie prezentów - uwielbiam! :) Wesołego po ;)

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)