poniedziałek, 3 lutego 2014

poniedziałek, czyli próbuję się zaplanować.

może to początek roku tak na mnie wpływa, ale póki co, udaje mi się w miarę ogarniać siebie i swoje życie i moje dwa kalendarze, pracowy i prywatny ;) wciąż jednak przysypywały mnie karteczki, które sama sobie zostawiałam na biurku, aby o czymś przypadkiem nie zapomnieć. chciałam się ich pozbyć, zresztą nie pierwszy raz, bo już wielokrotnie podejmowałam podobne próby przy użyciu różnego rodzaju notesów. zamarzył mi się więc wszechstronny planer, który pomógłby mi wszystkie ważne sprawy utrzymać w jednym miejscu. wiele razy szukałam gotowego planera, ba! kiedyś nawet zaczęłam go sama sobie projektować, ale jak zwykle - nie wyszło ;) niedawno trafiłam na gotowe do wydrukowania strony planera przygotowane przez Alinę z Design Your Life i postanowiłam, że to odpowiedni moment, aby ten wielce potrzebny planer stworzyć. pominęłam strony jadłospisowe, bo absolutnie tym sobie głowy nie zawracam ;), wydrukowałam, zrobiłam minimalistyczne (bo dla mnie) okładki, połączyłam i jest. mam go już tydzień i póki co prawie nie korzystam z karteczek ;)



jeśli też szukacie planera idealnego, zajrzyjcie na DYL, a nuż Wam także przypadnie do gustu propozycja Aliny :)

miłego poniedziałku!

2 komentarze:

  1. świetny organizer :) Zapraszam również do mnie na Candy: http://supelkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja.
    buziaczki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)