poniedziałek, 24 marca 2014

mapka i wreszcie LO ;)

halo halo! pamiętacie mnie jeszcze? ;)

ostatnio ciężko mi znaleźć czas na bloga, potem  staram się poprawić, ale dalej nie wychodzi. to chyba wiosenne przesilenie ;) jednak czas ten był dość produktywny, zrobiłam kilka prac plus skończyłam prawie mój granny square blanket (zostało pochować nitki, czyli  kolejne pól roku roboty ;)), więc teraz przynajmniej mam co pokazywać ;)

a zacznę od nowej edycji wyzwania z mapką w GOscrap. mapkę rysowała marysJa, wygląda tak:


mój layout uwiecznił lekcję scrapowania, którą udzieliłam Venili i Fotoaktywnej :)





materiały GOscrap: papier all about summer, papier be awesome, papier sea stars, przypinka scrap princess


tyle na dziś, ale na ten tydzień jeszcze trochę zaplanowałam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)