wtorek, 8 kwietnia 2014

walczymy z teksturami :)

wczoraj na blogu GOscrap moja praca otworzyła Tydzień z teksturami. pogrzebałam w szufladach i wygrzebałam sznurki, tekturę falistą, organzę i bardzo fajną samoprzylepną taśmę z włókna szklanego ;) jako baza wystąpił mój ukochany papier the wall. miałam też super fotę, którą machnęła mi Fotaktywna, więc scrap w sumie zrobił się sam ;)





wiosna przyszła, a ja... wciąż wiążę nitki w moim kocu. chyba doczeka do kolejnej zimy, bo ja teraz znowu wolę scrapować niż szydełkować ;)

2 komentarze:

  1. ruda, ale fajnie wykleiłaś! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow!!! jak widać niewiele potrzeba żeby stworzyć coś wyjątkowego! a zdjęcie! jest extra;)
    aaa no i ten papier!! Jezu nie widziałam go wcześniej, nie wiem czemu... ale kupie kupie niebawem!

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)