wtorek, 15 lipca 2014

zaległości.

z otchłani karty do aparatu wychynęły zdjęcia, o których trochę zapomniałam, a przecież jeszcze ich nie pokazywałam. ale przed-, po- i w-trakcie-zlotowe emocje spowodowały właśnie to. zresztą, po dokładnym przeglądzie zdjęć, okazało się, że mam materiału na kolejne 10 notek, tylko jakoś brak mi czasu, żeby je ogarnąć ;) (pod tym względem wolę Instagram od bloga ;)))

na początek zatem mam do pokazania kolejny C&S'owy komplet foto - kopertę na odbitki oraz folder na CD, w którym wyląduje płyta z kolejnymi zdjęciami kochanej Anki :)




materiały: papiery sea stars i be awesome GOscrap, alfabet beta GOscrap, folder na CD Papierowa Galanteria

nooooo i jeszcze muszę pokazać bliźniacze identyfikatory, które przygotowałam na DLWC dla siebie i mojej wspólniczki. oczywiście z mixu GOscrapowych papierów :)



ufff, trochę nadrobiłam, reszta niebawem ;)
ściski!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)