piątek, 21 listopada 2014

verrrry pink i mapka :)

pierwsze LO od 3 miesięcy. trochę kaszalot, ale po tak długiej przerwie i tak spodziewałam się większego dramatu ;)

LO powstało do nowej mapki na blogu GOscrap, która narysowała nasza Marta:


oscrapowałam zdjęcie, które powstało "na bekstejzu" sesji zdjęciowej z nowymi bluzami Dam Dworu, w której miałam okazję użyczać swej klatki piersiowej ;) bluza była pięknie różowa, więc sięgnęłam po nowy papier z kolekcji sweet story w podobnym kolorze :)






zapraszam Was na bloga GOscrap, na którym czekają prace całego DT oraz do wzięcia udziału w samym wyzwaniu oczywiście :)

ściski,
ruda



4 komentarze:

  1. różowo mi! co to za przerwy w scrapowaniu?? mapka jest po prostu cudna... no cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne LO, nie widzę żadnego kaszalota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, trochę się ukrył pod tym różem może ;)
      dzięki!

      Usuń

dzięki za wizytę :)