czwartek, 1 stycznia 2015

2014 - podsumowanie.

mamy nowy rok, postanowiłam się więc pokusić o dosłownie kilka słów podsumowania.

w 2014 r. wydałyśmy w GOscrap 4 nowe kolekcje, co mnie niezmiernie cieszy i mam nadzieję, że w nowym roku uda nam się dobić do podobnego wyniku. to na pewno był duży sukces trzech zaangażowanych w to kobiet, czyli moich dwóch przyjaciółek, no i trochę mnie ;)

dla przypomnienia kolekcje:






chciałam też standardowo podsumować rok zrobionymi layoutami, niestety okazało się, że jest ich bardzo mało :( i to odczytuję jako małą porażkę, bo w wirze pracy zawodowej, pracy jako sklepikarka GOscrap i wielu dodatkowych zajęć nie znalazłam zbyt dużo czasu na tę najbardziej osobistą formę scrapowania. i to postanawiam zmienić w 2015 r.



kochani, dziękuję Wam za ten miniony rok, miło mi, że do mnie zaglądacie, mam nadzieję, że wciąż będziecie mieli na to ochotę w nowym roku :)

ściski!
ruda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)