poniedziałek, 7 stycznia 2019

ostatni layout z 2018 r.

co roku na jego początku obiecuję sobie, że będę robić więcej LOsów, więcej scrapować dla siebie, a później... no właśnie. później kończę rok 2018 i orientuję się, że tych LOsów zrobiłam aż 3 i czuję srogą porażkę. chyba w tym miejscu powinnam obiecać sobie, że w 2019 zrobię ich przynajmniej z 7. no, zaryzykujmy. już i tak sama sobie obiecałam, że w końcu zacznę publikować na blogu na bieżąco, więc to będzie naturalny rozwój wydarzeń. acha! rok poprzedni zakończyłam także założeniem osobnego konta dla rudej na Instagramie (klik), gdzie Was serdecznie zapraszam poza blogiem i FB, bo myślę, że ze względu na moją ogólną sympatię do IG, ten kanał ma największy potencjał rozwojowy w tym roku, bo pomieści i moje scrapowanie, i szydełkowanie, i bullet journal.

przy okazji dajcie znać, czy też macie jakieś blogowo-scrapowe postanowienia :)

no a teraz cofnijmy się do zeszłego roku i tego ostatniego, trzeciego LOska ;) był robiony na wyzwanie GOscrap.




trzymajcie się ciepło!
ruda

4 komentarze:

  1. ja mam plan 12 LO w roku i jak na razie udaje mi się go realizować ;)
    życzę więc powodzenia :) będę kibicować i zaglądać :)

    ps: świetny kontrast między kolorami i białym tłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 to ładny cel, w sumie kiedy myślę że to jeden layout na miesiąc to nie wydaje się to trudne, no ale rzeczywistość to weryfikuje, więc... Będę się po prostu starała je robić ;)

      Dziękuję i wzajemnie Kinga :)

      Usuń
  2. Też sobie obiecuję, ale cóż, życie weryfikuje szybko plany. Trzymam kciuki za Ciebie!
    LO świetne, podobają mi się kolory - nowy rok zaczynasz w letnich klimatach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba się motywować wzajemnie, powinno być lepiej :)
      Dzięki :*

      Usuń

dzięki za wizytę :)