czwartek, 27 sierpnia 2020

ATC z poezją współczesną.

dziś chciałam pokazać zestaw ATC, które zrobiłam na wewnętrzne wyzwanie design teamu GOscrap, w którym wzajemnie zadawałyśmy sobie tematy do zrealizowania właśnie w formie tych kart. mój temat od Magudy to "słodki, różowy glamour".

co do różu nie miałam wątpliwości - arkusz with love był właściwie jedynym potrzebnym mi papierem.
co do tekstu - nie miałam wątpliwości, że musi być. a ponieważ różowe prace i glamour jakoś najprościej kojarzą się z kobiecością, postanowiłam sięgnąć po słowa kobiet. polskich poetek konkretnie. pożyczyłam je od Justyny Bargielskiej, Julii Szychowiak i Kamili Janiak, a konkretnie z tytułów ich wierszy.

i taki oto zestaw powstał:






muszę przyznać, że to bardzo fajna forma, z którą jednak z jakiegoś powodu miałam styczność może po raz trzeci w swojej scrapowej działalności ;) jakoś poczułam się przy niej bardzo wyzwolona kreacyjnie, choć oczywiście moje mixed-mediowanie jest wciąż na poziomie początkującym ;))))

ściski!
ruda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)