sobota, 26 listopada 2011

kartka pożegnalna.

po kilku miesiącach siedzenia biurko w biurko przyszło mi pożegnać Kasię. a ponieważ Kasia wyjeżdża mieszkać w innym kraju, na pożegnanie zrobiłam jej kartkę z motywami polskiego folku - wiadomo ;)
standardowego exploding-boxa przerobiłam na dwuwarstwowego, żeby było miejsce na wpisanie kilku słów od każdego z naszej firmy :)




pierwsza warstwa kartki to papier from Poland with love GOscrap, druga - lovebirds GOscrap, motylki zostały wycięte z amber sky GOscrap, miejsca do wpisów potraktowałam stemplem firmy Viva Decor z serii My Paper World

i pojechała kartka w świat...

4 komentarze:

  1. przepiękna praca:) robi wrażenie:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. noo super pomysl z tymi podwojnymi warstwami.. przynajmniej wszyscy bez problemu beda mogli sie wpisac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się u Ciebie podoba :) Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marysza no okazało się, że aż za dużo, więc ja się rozpisałam, haha;)

    FojAga bardzo mi miło, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)