wtorek, 3 kwietnia 2012

tnę skarby ;)

nie wiem jak Wy, ale ja mam papiery do scrapbookingu posegregowane różnorodnie - firmami, wzorami, kolorami. mam też jedną "specjalną" półkę, na której trzymam papiery, na które wolę patrzeć niż coś z nich zrobić ;) są to głównie arkusze My Mind's Eye, które niebywale cieszą moje oczy, a te, które są fakturowane - także ręce ;)
są to oczywiście  papiery, których mi szkoda, bo mam wśród nich stare kolekcje, których już pewnie nigdy nie dostanę ;) stwierdziłam jednak ostatnio, że z tego typu chomikowaniem należy skończyć, a jak nie, to przynajmniej walczyć. no i zrobiłam z nich  pierwszą kartkę ;)

 

materiały: papier My Mind's Eye Fruit Flavored "Lovin' Life" Fruity Stripes Paper wykorzystany dwustronnie oraz koronka z Na-Strychu.pl, wstążka ze Scrapuj.pl, kwiatki z Primy i Doliny Tęczy, ćwiek ze ScrapPasja.pl

chyba poczułam wiosnę, skoro wzięłam się za pastele ;)

4 komentarze:

  1. Ja się za takie ukochane papiery nie potrafię zabrać, więc podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stwierdziłam, że jak się nimi nie zajmę, to nie będzie miejsca na nowe. to pomaga ;)

      Usuń
    2. No, jest to niezaprzeczalnie słuszna argumentacja :D

      Usuń
  2. Kartka wyszła cudownie! Też mam mnóstwo papierów, których szkoda mi pociąć :D.. Ale ja nadal z tym walczę :D

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)