środa, 3 kwietnia 2013

plaster miodu i blogerzy.

nigdy nie używałam tego motywu na scrapach, ale raz na jakiś czas przypomina mi się, że miałam podejmować walkę z białym tłem i pomyślałam, że ten duet może zadziałać. choć biorąc pod uwagę czas wycinania sześciokątów (przy mojej pedanterii i braku dziurkacza) raczej szybko tego nie powtórzę ;)

LO przygotowane w ramach DT GOscrap z moich ukochanych papierów streetartowych. naprawdę kocham te cegły <3





sam scrap to moja mini-relacja z reklamowych pogaduch blogerów w Kinie Nowe Horyzonty, o którym szerzej pisałam tutaj.

trochę rozruszałam paluszki po świętach, mam nadzieję, że teraz pójdzie już z górki :)

4 komentarze:

  1. Genialny jest ten scrap i te figury!!!
    chciałoby się rzec.. miodzio! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygląda ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajoski! no to dawaj co tam z tej górki przynosisz :P dawa dawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha i tak zawsze mniej przynosze niż Ty :P może musicie mnie na spotkania zapraszać ;P

      Usuń

dzięki za wizytę :)