sobota, 15 czerwca 2013

coś dla taty i tak w ogóle to otworzyłam sklep ;)

to był bardzo zabawny tydzień. zazwyczaj, kiedy ktoś znajomy pyta - co u ciebie? odpowiadam coś pomiędzy "spoko" a "po staremu". no ale w tym tygodniu to miałam newsa do sprzedawania! - u mnie? a sklep otworzyłam ;) w Internecie oczywiście ;)

jeśli więc jakimś cudem ten news jeszcze do Was nie dotarł, to serdecznie zapraszam :D
paczki wysyłam osobiście, więc będą na pewno made with love :)

o tu >>> shop.goscrap.pl <<< [klik]



mamy dla Was super-KITy, nowe kolekcje papierów i wyczesane wzory taśm washi!!!! ja jestem w nich totalnie zakochana i chciałabym mieć wszystkie wzory ;)))


aaa no i kartka miała być, taka "przerywnikowa" ;)




buziole i ściski i dzięki za wszystkie dobre słowa!
ruszam na dwór wystawić buzię do słońca :)

4 komentarze:

  1. O mamo,uwielbiam Cię za te KITy! Mało takich zestawów u nas w Polsce,a szkoda, bo jak oglądam je na zagranicznych blogach to serce mi pęka :(
    Dopiero od pół roku coś tam tnę i kleję,takie zestawy bardzo by mi ułatwiły sprawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, o to chodziło nam również, żeby trochę ułatwić sprawę :) kit jest naprawdę fajna sprawą :)

      Usuń
  2. Fajnie że zamówienie można odebrać osobiście (bo koszty dostawy to zawsze był dla mnie duży ból) Super sklep! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli ktoś jest z Wrocławia, to zawsze chętnie się spotkam, bo po co sobie utrudniać ;)

      Usuń

dzięki za wizytę :)