poniedziałek, 17 czerwca 2013

pora na majówkę ;)

no właśnie. bo majówka była w Warszawie. i nawet zdjęć kilka się udało zrobić. to pokażę, co? lepiej późno niż wcale ;)













spotkałam tez dwie lalunie, które kazały mi pić bubel-ti...


fot. Jasz

fot. Jasz
prezent im nawet przywiozłam. jeden, prawie się pobiły ;)


no i co no i co? musiał powstać scrap ;) wiedziałam, że musi być na szarym tle, więc poczekałam z nim do wydania welcome to my world ;)




materiały: papier bazowy you're a star, alfabety alfa i beta, dodatki z papieru be awesome i papieru sea stars, tasma, sznurek, dodatki, gwiazdka z KITa, naklejki też GOscrapowe. dodatkowo stempelek z SODY.

ufff, dzisiaj długo, ale ostatnio nie mam wiele czasu dla bloga, więc chociaż trochę nadrobiłam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)