niedziela, 24 sierpnia 2014

pora na chwilowy powrót ;)

witajcie :) mam nadzieję, że ktoś jeszcze tu zagląda ;) ja niestety jestem właśnie na początku swojego urlopu. niestety - bo przed nim miałam 3 razy więcej pracy niż zwykle, przez co nie miałam czasu na wrzucanie niczego na bloga. ale nie leniłam się, w międzyczasie powstało wiele prac, więc teraz pora je sukcesywnie pokazywać. na co mam nadzieję, będzie czas na urlopie ;)

zacznę od kartki i notesu, który ostatnio trafił do Ewy, z którą pracuję :)





materiały: papiery Papermiania, Teresa Collins i SODAlicious, alfabet Color Hills

a ponieważ Ewa w niedługim czasie będzie zmieniać stan cywilny, przygotowałam dla niej małego pomagacza :)





materiały: bloczek 15x15 cm papierów Jasna Strona Życia The Scrap Cake

noooooooooooooo, to tyle na rozgrzewkę. pora wracać do pakowania ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)