czwartek, 26 marca 2020

monochromatyczna kartka dla przyjaciółki.

lubię robić kartki na zamówienie, ale te dla moich własnych przyjaciół idą mi o wiele łatwej ;) oczywiście dostosowuję je do ich zainteresowań czy upodobań, ale zauważyłam, że są one często bardziej w moim prywatnym stylu, takie, jakie sama lubię, niż te, które robię na sprzedaż. taka jest ta kartka dla mojej przyjaciółki Oliwii - uwielbiam prace monochromatyczne i uwielbiam papier the wall z GOscrap, więc taka kartka dla mnie to prosta robota i wielka przyjemność :)




jak tam Wam mija czas siedzenia w domu? robicie coś ciekawego? ja trochę scrapuję, szydełkuję, chyba zacznę niedługo na zaś wycinać kwiatki z arkuszy ;) może macie jakieś inspirujące pomysły, którymi możecie się podzielić? :) dajcie znać!

i trzymajcie się ciepło!
ruda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)