sobota, 25 września 2021

dziewczyna i kawa.

na co dzień pracuję w palarni kawy, piję dużo kawy, rozmawiam o niej i w ogóle kawa zajmuje dużo miejsca w moim życiu. ale jakoś nie mam za dużo zdjęć z kawą, więc jak już jakieś się pojawiły, postanowiłam je uwiecznić na LO-sku :)


postanowiłam przy okazji wziąć udział w wyzwaniu, bo wpadł mi w oko aktualny KolorTON w Art-Piaskownicy, w którym trzeba zrobić pracę szaro-żółtą. 




oto moja interpretacja na szarym papierze your'e a star z GOscrap :)







a jak tam u Was z robieniem LO-sów? może też pora znaleźć sobie jakieś wyzwanie? ;)


ściski!
ruda

4 komentarze:

  1. Każdy powód jest dobry by wziąć udział w naszych wyzwaniach:)dziękuję,że dołączyłaś do zabawy z Art-Piaskownicą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy! LO w dechę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kawowy scrap :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne to LO. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)