poniedziałek, 13 września 2021

kartka ślubna z domieszką złota.

 no więc nie wiem, jak wy, ale ja miałam w tym sezonie kilka zapytań o kartki ze złotem, ale że nie lubię ani takich typowych metalicznych arkuszy papieru w złocie czy srebrze, ani nie jestem fanką brokatu, szukałam czegoś w swoim stylu, czyli scrapowych papierów w kolorze złota. no i... niewiele znalazłam. trochę akcentów na jednej z kolekcji Paper Heaven, ale nie aż tyle, żeby się nadawały. i oprócz tego nic, null, zero. jeśli ktoś chciałby coś polecić, to zapraszam :)


tymczasem zadanie musiało być wykonane i to, co w kilku wypadkach uratowało sytuację to bloczek papierów świątecznych, który kupiłam na akcji charytatywnej. nie wiem nawet jakiej jest marki, więc nie dokupię sobie więcej, ale takie proste wzory w żółciach/brązach udających złoto, bardzo mi podpasowały.






ściski!

ruda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)