środa, 19 stycznia 2011

konkurs kartkowo-walentynkowy.

ponieważ blog jest młodziutki, a w swej pr-owej krwi mam skłonność do ogólnego promowania, no i na blipie pojawiła się taka prośba ;) plus ponieważ zbliżają si walentynki, postanowiłam ogłosić mały konkurs kartkowy.

nagrodą będzie wykonanie kartki na zamówienie (konkurs raczej dla laików niż zawodowych scraperek ;))

zasady podobne, jak w candy: zapisy w komentarzach od dziś do 30 stycznia, losowanie szczęśliwego komentującego nastąpi 31 stycznia. w zamian należy zostawić namiar na swojego bloga, a na nim wrzucić linka/obrazek odnoszący do konkursu :) (konkurs dla osób zamieszkujących terytorium Polski;))



mam nadzieję, że będzie ktoś chętny;)
zapraszam!

7 komentarzy:

  1. Umiescilem reklame w AdTaily (po prawej stronie bloga) :D
    http://www.nibyblog.pl/

    ^frk

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam nowy blog ;-)

    http://mauami84.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super! chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak frk tu jest to ja też :)
    jakąś informację wrzucę dzisiaj, zastanowie się tylko gdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dodany, pod rss feedami jest link ;p

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)