niedziela, 2 stycznia 2011

nowe nowe.

trochę już się ogarnęłam po świętach i powróciłam do mojego stołu scrapowego. z okazji nowego roku zarządziłam też małe sprzątanie w tym miejscu i, aby tego dokonać, zakupiłam nowy mini regał. wbiłam w niego ok. 70 gwoździ i zmieściłam prawie wszystko, co do klejenia mi potrzeba. i jest szansa, że niczego już nie zgubię;)




poza tym, po średnio udanym lifcie, popełniłam pierwsze od dawna LO do własnego albumu. choć małż stwierdził, że chyba powiesimy je na ścianie. zobaczymy, w każdym razie, oto ono:




z tzw. wesołych newsów warto odnotować, że zamówienie złożone w ILS 1 grudnia zostało do mnie wysłane 28 grudnia. nie trzeba chyba dodawać, że nadal go nie mam, więc stanowczo jest to pierwsza nagroda w kategorii: wolna dostawa. nie wspominając, że nikt nie udziela odpowiedzi na maile o treści "dlaczego dopiero teraz?". z tej okazji wielki uśmiech ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)