piątek, 7 stycznia 2011

więcej więcej

szał wytwórczy mnie dopadł. ciągle coś kleję.
dodatkowo trafiło mi się nowe zlecenie dla chłopaka Pauliny:


oprócz tego popełniłam superkolorową kartkę, którą chyba sama sobie dam na urodziny;)


no i zdarzyło się też moje pierwsze (dlatego dość proste) scrapuszko:



poza tym, ponieważ sama bardzo lubię, kiedy inni tak robią, postanowiłam pisać, z czego korzystałam.
a więc:

pierwsza kartka: ćwieki i taśma biała są z Empiku, papier w kropki z Rupieciarni
druga kartka: wspaniały kolorowy papier z Rupieciarni i kropki akrylowe ze Świata Pasji
na scrapuszko poszedł papier, którego nie zlokalizowałam, kwiatek z Rupieciarni z i wstążka z ILS

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne kartki, zwłaszcza ta kolorowa świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorowa dziś nareszcie znalazła nabywcę, który (a na wet która) zakochał się w niej tak samo jak ja;)

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)