piątek, 30 września 2011

dzień chłopaka (i pierwszy raz z goscrap) ;)

"to jutro!" pomyślałam wczoraj w popłochu i złapałam nasze nowe papiery, żeby coś szybko z nich zrobić. przypomniał mi się kurs Zielonookiej na kartkę z czekoladą. ponieważ dzień chłopaka jest też dniem naszej małej rocznicy, to zawsze mamy w tym dniu specjalną "randkę", więc mały dodatkowy upominek wystarczył:)

oto kartka:



papier bazowy to nasz goscrap'owy green meadow. papier ma gramaturę 250, jest więc na tyle sztywny, że mogłam użyć go jako bazy bez podklejania dodatkowym kartonem.

wszystkiego naj dla waszych mężczyzn!:)

4 komentarze:

  1. cudowny karciszon!!!!!!!!1 ach zacieram ręce!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki dzieki:)
    Ty weź se maila odbierz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym chciała taką... czekoladę! ;) no dumna jestem z zielonego, fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, jak będzie okazja, to dostaniesz;)

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)