wtorek, 27 września 2011

zalegają mi...

ostatnie kilka dni upłynęło pod znakiem naszej kolekcji papierów. teraz, kiedy są już wydrukowane i czekają na przewiezienie do sklepu, mogę ze spokojem odetchnąć i wrócić do normalności;)
nazbierało mi się kilka kartek, więc dziś na nie pora. dla odmiany po ostatnich - dziś same prostokąty;)

papier i stempel z Lemonade, kwiatki ze Scrapuj.pl


papier od Rae, kwiatki ze Scrappo.pl

papiery  i stempel z Lemonade, kwiatki ze Scrappo.pl


papier i stempel z Lemonade, różyczki ze Scrapuj.pl, serwetka ze Scrapki.pl


chyba widać, jaka marka ostatnio u mnie króluje;))

8 komentarzy:

  1. Świetne kartki.:)Szczególnie podoba mi się ta na chrzest oraz trzecia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki, każda piękna, świetnie skomponowane i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha no to kiedy pokażesz jakies karteluszki na swoich???? Yay!!! Podobią mi się te stempelki których karteluszkowo używasz! Achhh!
    Kiedy się widzim?

    OdpowiedzUsuń
  4. no już niedługo, mam nadzieję;))
    a teraz się widzimy u mnie czy u Ciebie?;))

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie :) dziś planuje scrapować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no dobra, to w przyszłym tyg. oprócz środy i czwartku (szkolenie) ja m0ogę, a Ty?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, zwłaszcza urzekła mnie niezwykła elegancja pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)