wtorek, 19 listopada 2013

Blog Forum Gdańsk 2013

no więc w weekend wybrałam się nad morze. i choć morza nie widziałam, bawiłam się pysznie ;) począwszy od kuszetka bifor party z Tomkiem, Kasią i Szatanem, aż po szalony powrót z Ewą, Kają i Magdą.

nie mam zamiaru rozpisywać się bardzo szeroko o imprezie i wykładach, bo wiele osób zrobiło to już świetnie. jeśli jesteście ciekawi, zachęcam Was do przeczytania tekstu Natalii Hatalskiej lub Joasi Styledigger. zachęcam również do obejrzenia relacji u Radzki, bo ja też się do niego załapałam ;)

możecie też obejrzeć streamy ze wszystkich wystąpień na YT Blog Forum. osobiście polecam Wam: Zorkę, Tajgeta, Jurka Owsiaka

chciałabym za to napisać o czymś innym. w ciągu minionego weekendu zdarzyło mi się jakieś 30 razy tłumaczyć komuś, czym jest scrapbooking. dzięki randce z Ven i Beatą kilka osób znało już temat, jednak w większości przypadków słowo to wywoływało szersze otwarcie oczu. w takich chwilach myślałam sobie m.in., że szkoda, że nie ma oprócz mnie tam żadnej innej scraperki. owszem, widziałam dziewczyny "od designu", chociażby Alinę, jednak nikogo z mojej branży. i dlatego chciałabym Wam powiedzieć, że jest to naprawdę fajna impreza, zrzeszająca ludzi z różnymi pasjami, a do tego mająca miejsce w pięknym Gdańsku. dlatego, jeśli w przyszłym roku usłyszycie o tym, że ruszają zapisy na #bfgdansk nie zastanawiajcie się i spróbujcie! a nuż uda nam się spotkać, bo ja na pewno pojadę, jeśli tylko będę mogła :)

i pamiętajcie, że...



ale ponieważ nie jest to blog od pisania tylko od scrapowania, zapraszam Was na moją scrapową relację. chyba pierwszy raz udało mi się stworzyć layout w oparciu o prawdziwe scrapowe skarby, czyli pamiątki z podróży i zdjęcie z Venilą i Riennaherą wydrukowane przez #instadruk:




dziękuję wszystkim napotkanym za miło spędzony czas i serdeczne dzięki dla Ewy Salamon za tę możliwość :)

i zwyczajowo:
#bfgdans #bfgdansk2013 a reszta hashów, jak widać, na LOsie ;)


1 komentarz:

dzięki za wizytę :)