wtorek, 11 września 2012

i po wakacjach.

no i wróciłam. nie do końca wypoczęta, bo w weekend spałam po 4,5 godziny, a za dnia tyyyle się działo, ale mam naładowane baterie i mogę wrócić do swoich obowiązków.

zacznę jednak od nadrobienia, wiadomo. mam do pokazania komplet ślubny, który kończyłam tuż przed wyjazdem. komplet to księga gości oraz kartki dla członków rodziny państwa młodych.





jak widać cały komplet powstał na bazie jednego papieru - purple rainbow GOscrap oraz tekturek ze Scrapińca i kwiatków. jeśli ktoś ma ochotę na więcej zdjęć i dłuższy opis, zapraszam na bloga GOscrap.

mam jeszcze do pokazania ostatnie strony wyjazdowego żurnala (choć jeszcze nie dziś), ale zastanawiałam się też, czy wrzucać zdjęcia z Budapesztu - czy kogoś one interesują? dajcie znać :)

2 komentarze:

  1. śliczne kolory :D
    wrzucaj koniecznie :) mi np. budapeszt się marzy od roku i chętnie zobaczę i pokuszę się jeszcze trochę mocniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, jak jest dla kogo to wrzucę :)
      a Budapeszt wart odwiedzenia!

      Usuń

dzięki za wizytę :)