poniedziałek, 22 października 2012

inspiracje: domowy recykling


Należę do tych osób, którym żal wyrzucać większość rzeczy, którym nie można z pewnością doczepić etykietki "śmieć". Dlatego staram się rzeczy używać powtórnie, czy też przetwarzać. I dziś postanowiłam wyszperać kilka recyklingowych pomysłów dla mojego domu, a może także i Waszych?:)

>> puszki

[źródło]

[źródło + kurs]

[źródło]


>> butelki i szkło

[źródło]

[źródło]

>> gazety i makulatura

[źródło + kurs]

[źródło + kurs]


>> stare meble i przedmioty użytkowe

[źródło]

[źródło]
[źródło]

[źródło]

No to teraz nie pozostaje nic innego, tylko brać się do roboty ;)

5 komentarzy:

  1. Ksiązko-półka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam :) tylko pozostaje dylemat: którą książkę poświęcić na półkę?;)

      Usuń
  2. Podobają mi się wazoniki z żarówek, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeden z moich ulubionych pomysłów, ale pewnie zrealizuję go dopiero w innym mieszkaniu, bo teraz nie mam gdzie ich zawiesić ;)

      Usuń
  3. Żarówki prześwietne ! Najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)