piątek, 30 listopada 2012

mapkowanie z GOscrap i urodziny bloga :)

Jestem wielką fanką mapek, zresztą często o tym pisałam. Nie do końca czuję się dobrze w ich wymyślaniu, ale za to korzystanie z nich lubię właśnie za to, że pozwala wyłączyć myślenie ;)
Na blogu GOscrap postanowiłyśmy wrócić do naszych comiesięcznych mapek, a na pierwszy rzut przyszło nam realizować właśnie mój pomysł, czyli bardzo prostą mapkę kartkową:





Moją interpretację postanowiłam oprzeć na mocnych kontrastach kolorystycznych. Użyłam papieru the wall z kolekcji street art jako tła, a dodatkowe różowe elementy docięłam z papieru ruby memories z kolekcji retro chillout. Dodatki to taśmy dekoracyjne i perełki w płynie.




Zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w wyzwaniu z tą mapką :)


Tak się składa, że dziś mijają równe dwa lata, od kiedy zaczęłam prowadzić swojego scrapowego bloga. Pamiętam, że na samym początku bałam się, czy będę na tyle wytrwała, aby robić to wytrwale i systematycznie. Na pewno nie spodziewałam się, że będę tak wkręcona w scrapową blogosferę jak teraz rzeczywiście jestem ;) Tak samo na pewno nie spodziewałam się, że dwa lata później będę wrzucać zdjęcia prac zrobione z moich własnych papierów, które zrobię ze swoją przyjaciółką. Jednak tak jest i  jestem z tego powodu niezwykle szczęśliwa. Jeśli więc mogę sobie życzyć czegoś z tej okazji to chyba więcej czasu na tworzenie i blogowanie i wielu kolejnych cudownych spotkań z kreatywnymi babkami z całej Polski :) No i oczywiście, aby nasze dziecko - GOscrap rosło i się rozwijało jak najlepiej :)

A jeśli z tej okazji mogę o coś prosić także Was - to byłoby mi bardzo miło, gdybyście oddali na mnie głos w konkursie, do którego link jest TU. Walczę o bon na fajne prezenty świąteczne ;)

Na koniec dziękuję Wam bardzo za wszelkie komentarze, wsparcie, spotkania i to, że do mnie zaglądacie. Jest mi z tego powodu bardzo miło :)

Pozdrawiam Was ciepło!
Justyna/ruda

PS. przypominam, że dziś do północy ja także rozdaję urodzinowe prezenty na mojej stronie na Fb. zapraszam Was TU, jeśli macie ochoty na candy :)

5 komentarzy:

  1. sto lat temu blogu :D

    kartelucha to rozumiem dla bloga właśnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie pomyślałam o tym ;) sądzisz, że powinnam mu wysłać?;)

      dzięki :*

      Usuń
  2. Od czego zacząć?
    Spełnienia marzeń, przynajmniej pierwszego miliona ;) Z kolejnym powinno pójść łatwiej... Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nawet tyle nie mam, gdyby się spełniło top5 to byłabym szczęśliwa ;)
      dzięki :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna futurystyczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)