niedziela, 25 listopada 2012

niezwykły weekend.

chwilę mnie nie było, bo strasznie dużo się działo. w czwartek przyjechała ze stolicy w odwiedziny moja przyjaciółka Agata i jakoś nie miałam czasu na blogowanie ;) teraz jednak mogę wszystko zrelacjonować, a potem zabrać się za odłożoną na później robotę ;)

w sobotę stawiliśmy się w Hali Stulecia na Wrocławskich Spotkaniach Niezwykłości. razem z kolektywem Dam!Design tworzyliśmy punkt designu.

nasze stoisko

handmade by ruda-wykleja & agr + papiery GOscrap

najbardziej dizajnerski notes ever zrobiony przez Agatę!

ona taka niewyspana, a on taki zaczytany

pełna profeska ;)

cudny przenośny teatrzyk autorstwa Dam!Design

zielnik i mebelki z tektury autorstwa Dam!Design
nie byłabym sobą, gdybym nie zabrała do domu jakiegoś prezentu dla siebie ;) od dziewczyn z Dam!Design kupiłam dwie cudowne zakładki, które mogą być także spinaczami. przygarnęłam świnkę i ptaszka:


weekend był zatem bardzo scrapowy ;) po powrocie z WSN zasiadłyśmy z Agatą do stołu i zabrałyśmy się za kartkowanie :) w międzyczasie przygotowałam także dwie mini-girlandy, które ozdobiły choinki na stoisku Cafe Malko na wrocławskim Jarmarku Bożonarodzeniowym:


no i już po weekendzie, tak było miło, a teraz znowu powrót do rzeczywistości :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)