niedziela, 18 listopada 2012

wzory i wizyta w Fu-Ku

wczoraj mając chwilę wolną (chwilę, bo ten weekend całkowicie przeleciał mi przez palce i wszystko, co sobie zaplanowałam, będę musiała zrobić dziś wieczorem ;)), pomyślałam, żeby zrobić sobie szybką kartkę, ale nie świąteczną. wyciągnęłam papiery i postawiłam na wzory.



poza tym, mam dziś kolejną foto-relację ;) haha, tak, wiem, że już miał być koniec, ale tak się złożyło, że w piątek wybrałam się na otwarcie nowej siedziby Fu-Ku Concept Store. a że Fu-Ku sprzedaje także moje kartki, to jest to miejsce mi bliskie ;) chociaż i bez tego warto je reklamować. zwłaszcza, że nowa przestrzeń jest piękna!
może te kilka zdjęć zachęci Was do odwiedzin (choć podczas otwarcia wystawione były przede wszystkim ubrania i  dodatki, ale hendmejdy pojawią się w sklepie już w tym tygodniu :))







a teraz pora wyjść z domu, chociaż na kawę ;)
buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)