poniedziałek, 31 grudnia 2012

i po 2012. (no i layout ;))

udało się przeżyć kolejny rok, to może warto pokusić się o jakieś podsumowanie ;) widziałam podobne u Jaszki i mnie natchnęło, żeby podliczyć swoje tegoroczne "osiągnięcia" haha ;)

liczenie zaczęłam od LOsów. nie robię ich niestety tyle, ile bym chciała, ale tegoroczny wynik to i tak mój najlepszy ;) powstało łącznie 25 layoutów, w tym 2 na zamówienie jako prezent ślubny, a jeden - dwa dni temu - zobaczycie go na końcu notki ;)


kiedy je dziś liczyłam postanowiłam, że w 2013 roku powinnam znaleźć dla nich jakieś lepsze miejsce przechowywania niż kartony po przesyłkach ;))) tylko nic nigdy ich nie mieści :(

idąc dalej sprawdziłam, co jeszcze zrobiłam dla siebie. znalazłam 1 niedokończony album my favs, mini-przepiśnik, notes na ważne sprawy i jeden mini-noteso-pamiętnik z urlopu ;)


i ostatnie liczby 2012 roku:
ponad 130 kartek okolicznościowych
ok. 200 zaproszeń na różne okazje
12 przepiśników
7 albumów
2 notesy

i dużo innych drobnych rzeczy ;))

ale i tak ze wszystkim wygrywa wydanie dwóch nowych kolekcji papierów GOscrap :D



mam nadzieję, że nasza marka będzie się cudownie rozwijać w 2013 roku :)

i to chyba byłoby na tyle, jeśli chodzi o podsumowania, więc pora na.... ostatniego LOsa w 2012 roku :)





LOsek mi się trafił nawet całkiem dopasowany tematycznie do dzisiejszej okazji ;) a z tym moim Królikiem ze zdjęcia dziś spędzimy razem już piątego sylwestra <3

no i na koniec - życzenia :)

wszystkim, którzy zaglądają tu do mnie - bardzo dziękuję. jeszcze bardziej dziękuję tym, którzy zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad - w końcu to blog i najbardziej zależy mi na Waszych opiniach i interakcji :) mam nadzieję, że przyszły rok każdemu z Was przyniesie coś dobrego. że będziecie mogli realizować swoje marzenia, będziecie mieli czas na ważne rzeczy, no i oczywiście, że będziecie zdrowi. tego Wam życzę. sobie  za to życzę dodatkowo jakiejś fajnej podróży, żeby było co scrapować ;)
bawcie się dziś dobrze, ale bezpiecznie!
buziaki
Justa

8 komentarzy:

  1. Dobrego dla Ciebie :)
    LO bardzo klimatyczny, fajne połączenie kolorów - jest moc!
    P.S. czy ja widzę sukienkę HM, którą kiedyś chciałam kupić?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Madzia :)))
      ja nie wiem, czy Ty chciałaś, ale ja kupiłam i bardzo lubię ;))

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana :*
      Wam też dużo szczęścia, a przede wszystkim... znalezienia idealnego lokalu ;)

      Usuń
  3. dajesz na piaskownicę :D

    ten różżżżż. i pepitka. łojojoj.

    trzymam kciukasy za powodzenie w 2013. na wszystkich frontach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile dobrze zrozumiałam to właśnie dałaś mi delikatnie znać, że moja praca jest kiczowata :PPPP

      Usuń
    2. ahahahaha, gupek. jest różowa i taneczna, więc pasi jak ulał :D

      Usuń
    3. już ja Cię znam, wszystko co różowe Ci pasi ;)))

      Usuń

dzięki za wizytę :)