piątek, 24 lutego 2012

czy wiecie że?

Niedawno wróciłam do domu z Social Media Day (a tak, dziś będzie jedynie newsowo ;)), na którym przedstawione były wyniki konkursu na blog firmowy roku (tym razem 2011). Tak się składa, że cały ten konkurs dzieje się niejako w murach mojej uczelni (tzn. mojej byłej uczelni, bo oprócz braku obrony, to już studia skończyłam;)), więc mam do niego niejaki sentyment. Zwłaszcza, że był taki rok, kiedy byłam w grupie wybierającej blogi (męczarnia!). Pamiętam, że w tamtej edycji nagrodzony został blog wrocławskiej Rupieciarni oraz sklepu scrapki.pl - bardzo się wtedy cieszyłam :) a dziś poznałam wyniki ostatniej edycji i piszę to wszystko, ponieważ nie wiem, czy już wiecie, że w tym roku wyróżnione zostały aż trzy blogi scrapowe: Rupieciarni, Kreatywnego Zakątka i Scrapków. jako dziewczyna "z branży" bardzo gratuluję, a chętnych do doczytania na ten temat odsyłam TU.

trzymajcie się :)

2 komentarze:

  1. Social Media Day niestety trochę mnie znudził i jak przystało na rasową szafiarkę, poszłam na zakupy do Pasażu Grunwaldzkiego :) Nic nie kupiłam, ale zjadłam za to dobre ciacho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, co kto woli. ja na szczęście miałam miłe towarzystwo ;)

      Usuń

dzięki za wizytę :)