środa, 15 lutego 2012

sprawy ;)

heloł :)
dziś nie mam nic do pokazania, bo walentynkowa randka skutecznie oderwała mnie wczoraj od biurka, a to, co czeka na obfotografowanie niestety czeka nadal, bo balkon dziś rano był trochę zbyt mokry na studio foto ;)
mogę ewentualnie pokazać, co wczoraj dostałam:


a tak naprawdę to chciałam Was o coś zapytać. a mianowicie, czy któraś z Was ma i używa cyrkla tnącego Olfy i czy mogłaby się wypowiedzieć na jego temat? bo się zastanawiam, czy takie narzędzie jest mi potrzebne ;)
poza tym - chyba jeszcze tu nie pisałam, że jako suplement do załogi Scrapuj.pl zostanę zabrana na Scrapowisko (razem z naszymi papierami;)). jeśli ktoś z Was też się wybiera, koniecznie wpadnijcie do nas na stoisko się przywitać/poznać :))

to tyle na dziś ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)