czwartek, 16 lutego 2012

kolor!

Dziś na blogu GOscrapowym nowe wyzwanie mapkowo-LOsowe. Mapka była taka:


Ze swoją pracą w ramach DT oczywiście zwlekałam do ostatniej chwili. Niestety nie miałam ostatnio nadmiaru czasu i myślałam, że już nie zrobię nic. Złożyło się jednak tak, że na dziś miałam zaplanowaną gastroskopię (wiadomo - w tłusty czwartek;)), w związku z czym miałam wczoraj dość dużego nerwa. Nie bardzo chciało mi się spać, więc w środku nocy postanowiłam jednak zrobić LOsa.
Kiedy zobaczyłam pracę Miry wykonaną do tej mapki, wiedziałam, że moja też musi być multikolorowa. Znalazłam nawet odpowiednie wielobarwne zdjęcie i w sumie cała robota zajęła mi - jak nigdy - około 20 minut. Po wszystkim poczułam się dużo bardziej zrelaksowana ;)



Scrapa wykonałam na papierze from Poland with love GOscrap, użyłam też skrawków papierów purple rainbow, lovebirds i amber sky. Co warte zauważenia - w pracy prawie nie ma mojej ukochanej czerni. To cud ;)

Mam nadzieję, że najadłyście się dziś pączków za wszystkie czasy i czujecie się dużo szczęśliwsze z powodu podwyższenia poziomu cukru ;) Ja zazwyczaj potrafiłam zjeść około 8, jednak dzisiaj przez szpitalne uziemienie do 13, zdążyłam złapać jedynie 3 pączki i croissanta, ale planuję nadrobić niedługo ;)

PS. pracę zgłaszam na wyzwanie z taśmą, aaa co ;)

3 komentarze:

  1. Skrap wspaniale radosny, nic dziwnego, że tak Cię zrelaksował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak. być może samo gapienie się na kolory przy takiej pogodzie, pozwala się zrelaksować;)

      Usuń
  2. bajeczne kolory!!!

    dziękuję za udział w wyzwaniu stonogi.pl :)

    OdpowiedzUsuń

dzięki za wizytę :)