poniedziałek, 11 lipca 2011

zaległości.

przyszedł czas, aby pokazać prace, które przygotowałam na konkursy odbywające się podczas DLWC. co prawda nie wygrały, ale słyszałam kilka miłych opinii i to mi wystarczy ;)

pierwsza praca to kartka na konkurs monochromatycznie - żółty lub niebieski.
u mnie słonecznie:


zrobiona na papierach ILS i Heyda, do tego kwiatki Prima, ćwiek Papermania, guziki z Pasjonarni.

druga rzecz to identyfikator.
ciemna strona mocy:


i patriotyczna strona mocy:


wykorzystałam wszelakie ścinki i nowe dziurkacze brzegowe firmy Craft (lowe ;))

i na koniec kartka na sprzedaż, dlatego bez napisu ;)

 kocham te brązowe bazy!!!! oprócz nich widać głównie papier Decorscrap, kwiatki Primy i ćwieka z Rupieciarni.


to tyle na dziś, wracam do zamówień, bo zrobił się jakiś gorący okres urodzinowo-chrzcielny ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dzięki za wizytę :)